The weekend face || weekendje weg!

Processed with VSCOcam with g3 preset

Akkoord, officieel is het weekend al een dag voorbij, maar laten we toch nog even proberen in de weekendsfeer te komen! Afgelopen zaterdag en zondag ging ik naar Luxemburg om er vrienden te bezoeken, en de sfeer van de gezellige kerstmarkten op te snuiven. Vandaag laat ik je zien welke make-up ik meenam, lekker simpel en minimaal, met maximum effect!

Omdat er tussendoor geen tijd was om spullen af te zetten en weer op te halen, liep ik twee dagen met een rugzakje rond. Omdat er ook nog wat shopping op de planning stond, moest ik natuurlijk zo weinig mogelijk meenemen!

IMG_4056

Dit is alles wat er in mijn make-uptasje zat, met uitzondering van de Touche Éclat van Yves Saint Laurant, die vergat ik namelijk terug mee naar huis te nemen! Hopelijk zie ik hem nog terug, het is immers een erg goede vloeibare highlighter, die ook nog eens lekker licht en compact is!

Base: cc-cream || Max Factor colour correcting cream in 50 natural. Deze cc-cream heeft het allemaal! Hij droogt niet uit, waardoor hij tijdens de winter ook geschikt is voor de droge huid. Geeft een goede dekking, zonder te zwaar aan te voelen.

Cheeks: blush + bronzer || Maybelline Dream Sun in 08 bronzed paradise. Ik kocht dit super handige 2-in-1 product in Duitsland, bij ons wordt hij verkocht onder de naam Terre Indienne. De blush is lekker fris, de bronzer eerder subtiel en vrij mat, waardoor dit product ook prima geschikt is voor de winter, wanneer ons gezicht eerder iets bleker is.

Cover up: under-eye concealer || Maybelline Instant Anti- Age in 22 beige rosé. Als ik andere blogs moet geloven is deze concealer al lang niet meer te koop, maar ik kon hem een tijdje geleden nog vinden in de plaatselijke supermarkt! Prima product.

Eyes: mascara || Clinique high impact mascara. Geeft geen korrels en maakt je wimpers mooi lang. Ik nam een mini verpakking mee om mijn tasje nog compacter te houden.

Lips: moisturizing lip colour balm || Clinique Chubby Stick intense in 03 mightiest maraschino. Deze verzorgende lipkleur is echt de kers op de taart! Geeft een fel pigment dat goed is op te bouwen (dip de kleur met je vingers op je lippen voor een subtiel stained effect, of breng direct uit de huls aan voor een opvallender resultaat). Dit is een van mijn favoriete kleuren rood, mijn gezicht krijgt er een echte boost van, ik zie er meteen fris en wakker uit!

Tools: Kabuki brush || Yves Rocher retractable brush. Om het simpel te houden bracht in de cc-cream met mijn vingers aan, en deze handige uitschuifbare kabuki is ideaal voor de blush en bronzer. Ik vind het fijn dat hij in een huls zit, dat vind ik hygiëniger voor in mijn tasje.

Binnenkort kun je hier ook het resultaat van mijn bezoek aan Sephora in Luxemburg vinden!

HOE WAS JULLIE WEEKEND?

Reacties zijn welkom!

