Shoplog ||Sephora

IMG_4066

Sephora, you got me again! Dit keer was het een van de Luxemburgse filialen die mijn hart deed sneller slaan. Kijken jullie mee naar mijn aankoopjes? Ik was al erg lang op zoek naar het perfecte wenkbrauw product, en hopelijk kan de zoektocht stoppen met de aankoop van de Make Up Forever Aquabrow – waterproof eyebrow corrector in 20. De visagist deed mijn wenkbrauwen erg mooi, en ik was overtuigd! Nu nog zien of ik het zelf ook zo kan…

Als tweede nam ik het Make Up For Ever Aqua Lip lipliner pencil in de kleur 8C mee. Een allround rode kleur waardoor mijn lipkleur er hopelijk langer op blijft zitten en deze Kerst meer dan 1 glaasje champagne overleeft!

Ook had ik mijn oog laten vallen op de Clarins Instant concealer in 01. Nadat Viviannadoesmakeup er zo lyrisch over was geweest, kon het niet anders dan dat deze ook in mijn mandje belandde. Ik ben benieuwd naar het resultaat! Een product aanschaffen zonder enige test, hoeveel vertrouwen kan je hebben in een beautyblogger…

Tenslotte besloot ik tijdens het wachten aan de kassa ook nog de Daily make-up brush cleaner van Sephora erbij te zwieren. Ik was mijn penselen sowieso niet vaak genoeg, en dan is een desinfecterende opfrisbeurt tussendoor zeker een goed idee.

Bij Sephora in Luxemburg ben ik erg vriendelijk geholpen, fijn! Toen ik laatst in Madrid was liepen de verkoopsters er erg tegen hun zin bij, waardoor je zin om iets te kopen natuurlijk snel over was!

WAT ZIJN JOUW SEPHORA-FAVORIETEN?

3 gedachtes over “Shoplog ||Sephora

  1. De laatste keer dat ik in Sephora was twijfelde ik ook of ik de MUFE Aquabrow moest kopen. Heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik al aardig wat geld aan het uitgeven was. Ben benieuwd wat jij er van vindt.

    Like

    1. Ik heb al poeder en potlood geprobeerd, maar met deze gel kan ik het beste werken en geeft ook het natuurlijkste resultaat, aanrader! Je hebt steeds maar een heel klein drupje nodig dus de prijs vind ik niet erg overdreven 🙂

      Like

Reacties zijn welkom!

