Beauty || the Christmas face

snow

Merry Christmas darlings! Over enkele momenten begint het feest. Kerst draait natuurlijk vooral om het gezellig samenzijn, maar stiekem kijken we ook best uit naar het feestmaal en de cadeautjes… en naar ons lekker optutten! Kijk snel verder voor wat last minute inspiratie! 

IMG_4105

Vanavond ga ik voor een simpele maar klassieke look, altijd geslaagd. Beginnen doe ik met een vochtinbrengende crème en primer. Daarna breng ik de basis aan met de Giorgio Armani Luminous Silk foundation in 5. Het volledig bewegend ooglid en iets erboven bedek ik met de Maybelline Color Tattoo in een bronskleur. De ooghoeken zet ik vervolgens aan met een zwarte oogschaduw uit het MUA matte palette. Blend alles mooi in elkaar met een matte peachkleur. Werk af met een flinke laag mascara.

Mijn lippen omrand ik met de MUFE Aqua Lip, en ik kleur ze in met de Clinique Chubby Stick Intense in Mightiest Marascino. Deze geeft een mooi pigment maar verzorgt ook.

IMG_4106

Sterren van de avond zijn de Bobbi Brown Shimmer Bricks in Bronze voor een mooie glow, en Nars Deep Throat voor een subtiele kleur op de wangen.

IMG_4107

Mijn standaard geurtje tijdens de feesten is Parisienne van Yves Saint Laurent. Iets zwaarder en zoeter dan ik normaal draag, maar des te feestelijker!

Nagellak is de rood glinsterende Marilyn & Me van Catrice

VOOR WELKE LOOK GAAN JULLIE VANAVOND?

Geniet van je Kerstfeest!

Reacties zijn welkom!

