20 random facts about me

facts

Hoi iedereen! Rustig aan het blokken, aan het bekomen van alle Kerstdiners of naar de verse sneeuw aan het staren? In ieder geval vind ik dit het perfecte moment om mij eens voor te stellen door enkele totaal random facts over mij met jullie te delen! 

1. Ik ben helemaal verzot op sneeuw en skiën. Sinds ik een jaar of 2-3 ben, heb ik nog nooit een skivakantie overgeslagen!
2. Elke nacht slaap ik met oordopjes, een overblijfsel van de tijd dat ik op kot zat.
3. Mijn lievelingsboek is Moon Palace van Paul Auster.
4. Van mijn 8ste tot 18e heb ik basketbal gespeeld.
5. Ik kan geen verspilling verdragen. Verpakkingen van cosmetica knip ik steeds open om er de laatste druppel uit te halen, ook al hou ik niet zo van het product!
6. Hetzelfde heb ik met boeken. Een begonnen boek moet ik steeds uitlezen, ook al vind ik er niets aan.
7. Om ver te kijken en bij het autorijden draag ik een bril.
8. Ik heb 5 maanden in Luxemburg gewoond voor een stage.
9. Tijdens de winter brand ik constant kaarsen.
10. Ik heb Taal-en Letterkunde Engels en Spaans gestudeerd aan de Vrije Universiteit Brussel.
11. Ik hou van knutselen, bijvoorbeeld kaartjes, kaarsenhouders, of scrapbooks.
12. Ik ben een tijdje vegetariër geweest.
13. De film Almost Famous heb ik al tientallen keren gezien.
14. Ik hou van klassieke muziek en opera.
15. In februari ben ik al weer vier jaar samen met mijn vriend.
16. Ik heb familie in Australië en Canada, maar heb nog geen van beide landen bezocht.
17. Ik ben erg slecht in het verzorgen van planten, ze gaan altijd dood bij mij.
18. Nog nooit heb ik mijn haar geverfd, hoogstens eens gebleekt met citroenwater!
19. Ik heb één zus die vier jaar jonger is dan ik.
20. De dag kan voor mij niet starten zonder ontbijt en thee.

Dit waren mijn 20 random facts, ik vond het erg leuk om deze opsomming te maken, wie weet komt er dus in de toekomst nog eentje online!

WAT IS EEN RANDOM FACT OVER JOU?

2 gedachtes over “20 random facts about me

Reacties zijn welkom!

