Review || Sephora daily makeup brush cleaner

IMG_4221

Vandaag review ik de brush cleanser die ik vorige maand bij Sephora nog inderhaast aan de kassa meegriste. Lees verder om te ontdekken of deze impulsaankoop een goeie is geweest! 

De daily brush cleaner is, de naam zegt het zelf, een kwastenreiniger die je dagelijks kan gebruiken. Tussen de meer uitgebreide wasbeurten in is dit product ideaal om je penselen een snelle opfrisbeurt te geven die bacteriën tegengaat. Het is toch een prettiger idee dat je kwasten iets of wat proper zijn voordat je ermee aan je gezicht gaat zitten!

IMG_4222

De verpakking van het flesje met spraykop is klein en handzaam, je zou hem ook makkelijk op reis kunnen meenemen.

Volgens de gebruiksaanwijzing dien je een drietal keer rechtstreeks op de haren van je penseel te sprayen, waarna je de haren voorzichtig afveegt aan een doekje en vervolgens aan de lucht laat drogen.
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was van de hoeveelheid viezigheid die deze simpele spray kan wegtoveren!

IMG_4225

Zoals je op de foto kan zien zijn de haren niet helemaal proper zoals na een wasbeurt met een milde shampoo, maar komt er toch behoorlijk wat vanaf.

Opmerkelijk is dat er op de Sephora.com -site wordt aangeraden om niet rechtstreeks op het penseel te sprayen, maar eerst op een doekje…wat is er nu juist?? Misschien is het toch een lichtjes verschillend product?

Hoe dan ook, ik ben tevreden over deze impulsaankoop! Ik vind het wassen van mijn kwasten niet het leukste klusje en durf het wel eens te lang uitstellen! Daarom biedt deze snelle opfrissen de perfecte uitkomst voor tussendoor.

Ik kocht hem bij een Sephora-filiaal in Luxemburg. De exacte prijs weet ik niet meer, ik gok dat hij rond de 7 euro kostte.

Was jij je kwasten op tijd en maakte je ook al gebruik van een brush cleanser? 

Een gedachte over “Review || Sephora daily makeup brush cleaner

Reacties zijn welkom!

