My week in photos!

IMG_4350

Hoi iedereen! Omdat ik het altijd zo leuk vind om naar anderen hun fotodagboeken of ‘plogs’ te kijken, besloot ik er zelfs eens mee te experimenteren!

Als andere bloggers schreven dat ze op een bepaalde dag foto’s waren vergeten te nemen, vond ik dat altijd zo’n onzin. Als je bezig bent met een fotodagboek wil je immers toch van elke moment een foto nemen? Wel, ik heb inderdaad ervaren dat het heel makkelijk is om je mee te laten slepen in het moment en achteraf te bedenken dat je iets bent vergeten te fotograferen! Niet erg natuurlijk, maar uit dit ‘experiment’ heb ik geleerd dat foto’s vergeten nemen heel normaal is!

Kijken jullie mee naar mijn week? 

maandag 12 januari 

IMG_4207

Goedemorgen! Lekker ontbijten met pompelmoessap, groene thee, en speltflakes met blauwe bessen, goji bessen en chiazaad met amandelmelk!

IMG_4209

Vroeger toen we nog een abonnement op De Standaard hadden begon ik de ochtend met de krant, nu met de vlogs van Mascha, tja…

IMG_4213

Mijn ‘paardenpillen’ nemen…

IMG_4216

Op naar de fitness, om de week goed in te zetten!

IMG_4217 IMG_4218

De parking is behoorlijk leeg. Ik doe een groepsles waarvan ik de naam niet meer weet, een soort BBB was het.

IMG_4220

Eenmaal thuis merkte ik dat er geen elektriciteit was! Gelukkig kon ik nog douchen met warm water en ging maar cadeautjes inpakken! Voor…

IMG_4221

Kwasten een opfrisbeurt geven, over dit product kwam een review online!

IMG_4226

Lunchen met een lekkere pastasalade.

IMG_4230

’s Avonds nog even langs ons appartement, work in progress! Hier zette ik de poefjes in elkaar en kwam ik tot de conclusie dat we twee verschillende kleuren gekocht hadden! Ach ja, staat ook niet verkeerd!

IMG_4231

Slapen met mijn nieuwe Pusheen-pyjama, voor Kerst van mijn zus gekregen!

dinsdag 13 januari

IMG_4238

Weer een lekker ontbijtje.

IMG_4241

Om 8u30 zat ik klaar om tickets te bestellen voor de dansshow van mijn zus, voor de hele familie! De goede plaatsen gaan naar het schijnt snel de deur uit!

IMG_4242

Oeps, nu overkomt het mij ook, foto’s vergeten te nemen! In de voormiddag ging ik naar de stad om een Spaanse vriendin die ik leerde kennen tijdens mijn stage in Luxemburg, te helpen inschrijven bij de arbeidsdienst. Ze heeft werk gevonden in Brussel dus ik zal haar weer vaak zien, yay!

IMG_4244

De sale van The Body Shop kan ik nooit weerstaan. Ik kwam thuis met deze buit voor amper 20€!

IMG_4247

Heerlijk, zo een verse (big ass!) body butter!

IMG_4249

’s Avonds weer naar Brussel voor drankjes met vriendinnen. De tram is steeds leeg omdat ik opstap aan de begin (of eind?) halte. Handig!

IMG_4252

Cocktails ter gelegenheid van een vriendin die een nieuw contract had getekend!

IMG_4250

Voor de Brussel-kenners: wij gaan meestal naar de Zebra,  op het Sint-Goriksplein, supergezellig!

IMG_4253

Mijn nieuwe Up activity tracker brengt verslag uit: vorige nacht lekker geslapen en vandaag ook goed gestapt!

IMG_4255

Avondritueel: slaapwel!

woensdag 14 januari

IMG_4258

De ochtend is weer erg grijs en regenachtig en ik raak maar moeilijk opgestart. Misschien helpt een glas lauw citroensap mij de dag te beginnen?

IMG_4259

Ik mag weer knippen in de oude Libelle van mijn mama!

IMG_4260

Ik besluit naar Zumba te gaan, ook al is dat een van mijn minst favoriete lessen. Tegen alle verwachtingen in was het erg leuk en kon ik even wegdromen naar de Cubaanse stranden van enkele maanden geleden…

IMG_4263

Daarna een lekker Lush-masker waar nog een review van online zal komen! En nagellak afhalen.

IMG_4264

Dagelijkse kost: werken en solliciteren…

IMG_4268

Lekker theetje in de namiddag. Ook in januari is de Christmas tea erg lekker!

IMG_4270

Nog net op tijd kon ik mijn favo Ikea-food vastleggen! Hmmm Kotbullar!

IMG_4271

We waren er net voor sluitingstijd dus de winkel was zo goed als verlaten! We namen nog 2 kussens en een dekbed mee, essentieel voor het alleen wonen natuurlijk…

IMG_4272

De kerstversiering is inmiddels opgeborgen maar de lampjes blijven gezellig hangen.

IMG_4273

Goodnight tea!

IMG_4277

Melkchocolade, een cadeautje van Ikea voor het slapen gaan…

donderdag 15 januari

IMG_4278

Oh man wat een druildag weer.

IMG_4279

Wel uitstekend geslapen!

IMG_4282

Een zonnig ontbijtje om mij op te beuren!

IMG_4285

Met een ‘dwarsligger’ op de tram, op naar een gesprek met mijn masterproef promotor. Het gesprek duurde 2 uur en was erg leerrijk, ik kan weer verder!

IMG_4286

Lunchen met left-over spaghetti en de nieuwe Flow.

IMG_4288

Het stopt maar niet met regenen en ik ben echt niet te porren om te gaan sporten.

IMG_4289

Dan maar gezellig lezen in het boek dat ik die middag kocht. Na mijn bezoek aan de unief liep ik voorbij de Engelse boekenwinkel en daar lonkte dit boek, waarover ik hier al een enthousiast artikel schreef.

IMG_4301

Comfy evening look.

IMG_4303

Nagels doen. Dit is een soort dupe van de Dior nail glow. Best mooi maar die van Dior kan nooit van de troon worden gestoten!

IMG_4304

Voor de studerende vriendinnen zijn de examens eindelijk gedaan, dat vraagt om hapjes en bubbels (al haat ik dat woord) !

IMG_4306

En zelfgemaakte koekjes en thee natuurlijk.

Vrijdag 16 januari

IMG_4307

Oeps, beetje heel lang uitgeslapen, moet kunnen!

IMG_4309

Gezellig in kamerjas.

IMG_4310

Deze thee drink ik elke morgen.

IMG_4312

Mijn mama haar witte orchidee is ENORM!

IMG_4314

Mama heeft iets met orchideeën…

IMG_4329

Ook Carrefour is een storage heaven! Ik kocht een nieuw make-up laatje.

IMG_4341

Zo.

IMG_4334

Hatelijke stickers…

IMG_4337

Het Stuffocation-boek inspireerde mij tot dingen weg doen!

IMG_4335

Mijn favoriete drankje!

Zaterdag 17 januari

IMG_4344

Oeps, alweer foto’s vergeten te nemen. Dat we weer aan het werken en schilderen zijn geslagen, bewijst deze foto!

IMG_4345

’s Avonds heb ik een feestje met als thema Great Gatsby! Ik doe mijn nagels met OPI en de geweldige Dior gel coat (zonder lamp).

IMG_4346

Pretteh nails die niet zo lang pretteh bleven… Ik moest me haasten met omkleden en daardoor waren ze niet lang genoeg gedroogd… Ik ging dus met drie naakte nagels op pad.

De armband is trouwens mijn Up en valt een beetje uit de toon met dit jaren 20 thema 😉

IMG_4347

Nog snel wat inspiratie opdoen.

IMG_4349

Het feest en de verkleding waren meer dan geslaagd!

zondag 18 januari

Vandaag helemaal geen foto’s! Ik sliep niet thuis en had de lader van mijn telefoon niet mee… ’s Middags ging ik met mijn vriend naar meubelwinkel Weba (in Gent!) en daar slaagden we heel goed! Salontafel, bijzettafel, TV-meubel en bureau! Ook stoelen zagen we maar die pasten niet meer in de auto! Volgende keer dan maar!

Zo, hierbij sluit in deze week af. Ik denk dat ik in het vervolg meer ga kiezen voor 1-daagse fotodagboeken, of de week vastleggen met slechts 1 of 2 foto’s per dag, omdat ik deze post wel erg lang geworden vind ondanks dat ik veel foto’s vergat te maken!

Wat vinden jullie van mijn eerste fotodagboek? 

fijne week iedereen!

2 gedachtes over “My week in photos!

Reacties zijn welkom!

