Weekend wanders || Valentijn & verhuizen!

IMG_4525

Het was al een tijdje geleden dat ik een diary maakte, en het leek mij daarom ideaal om het afgelopen weekend voor jullie vast te leggen! Strikt genomen begin ik al vanaf vrijdag, maar soms is dat ook al een beetje weekend toch? Klik verder voor een kijkje in mijn weekend. 

IMG_4419

Op vrijdag sliep ik uit en zat ik om 9u aan het ontbijt. De dag ervoor had G. vrijaf genomen om nog een laatste keer samen goed door te werken in het appartement, en ’s avonds was ik erg moe.

IMG_4420

Lekkere groene thee met cupcake smaak in een Canada Starbucks -mok van vriendinnetje L. gekregen!

Valentijnsweekend (2)

Ik maak een brownie voor een feestje later deze avond.

Valentijnsweekend (3)

Er was nog spaghetti voor mij ❤

IMG_4424

Mijn tante heeft ook vrij en in de namiddag gaan we samen met haar Luca wandelen in het bos.

IMG_4440

IMG_4453

Even pauzeren voor een mandarijn en hondenkoekjes.

IMG_4471

De zon gaat bijna onder. Ik wil lente en langer licht!

IMG_4474

Voor ik en G. naar het feestje gaan doen we even hapjes en drankjes bij Como Como in Brussel. Hier worden de  tapas vers gemaakt en moet je ze van de lopende band afnemen. Het aantal bordjes bepaalt de prijs 🙂

IMG_4477

Schattig pannetje!

IMG_4478

Het feestje is een reünie met de bende van skivakantie en we herbekijken de foto’s en filmpjes. Gezellig!

IMG_4480

Het resultaat van de brownie (iedereen vond hem lekker!) en Fibo de kat speelt op de achtergrond met haar speelgoedmuis. Ze is zo’n speelse en best wilde kat!

IMG_4481

Vandaag lekker gestapt, door de boswandeling natuurlijk!

IMG_4486

Zaterdag was het Valentijn. De rode rozen die ik van G. krijg zijn al vier jaar lang een traditie, en toch word ik er telkens door verrast 🙂 Valentijn was even uit mijn hoofd omdat ik zo bezig was met het appartement en de verhuis, en plots stond hij ’s morgens aan de deur met een boeketje ❤

IMG_4487

De hele dag zijn we bezig geweest, dus veel tijd voor foto’s was er niet! Opruimen, opkuisen, de laatste klusjes en de belangrijkste spullen verhuizen! Fiew!

IMG_4489

IMG_4492

Onze slaapkamer en living! Betere foto’s volgen nog!

IMG_4491

En om halfacht was het dan eindelijk tijd om een flesje te kraken, op ons appartementje en onze vier jaar samen 🙂

IMG_4494

En we haalden sushi af! G. wilde eerst koken maar dit vond ik toch een beter idee, we hadden genoeg gewerkt.

IMG_4495

Valentijnscadeautjes! Ik kocht drie mini douchegels van Lush, maakte dit schattige kadertje na, en gaf hem een Yoda-USB stick (hij is Star Wars fan) met daarop de gemonteerde filmpjes van onze reis naar Cuba.

IMG_4505

En die bekeken we natuurlijk. Ik zal het filmpje binnenkort online zetten.

IMG_4506

Zondag was het lekker zonnig en ik besloot een wandeling naar de bakker te maken om zo een gezellig eerste ontbijtje te hebben.

IMG_4508

Ook werd het nieuwe Nespresso-apparaat getest. Keuzes!

IMG_4509

En dat leverde dit mooie resultaat op!

IMG_4511

Toffe onderleggers van papa gekregen.

IMG_4514

In de namiddag had G. voetbal en ging ik met de familie nog eens langs bij m’n tante en Luca! Zus L & Luca samen knuffelen.

IMG_4518

Wandeldewandel.

IMG_4521

Met opa, mama, zus en tante eventjes gaan supporteren. Hier zie je G. op rechts volop in de verdediging gaan (blauw)! Jammer genoeg verloren ze met 5-1. Oeps!

IMG_4524

En daarna even op bezoek komen! Appartement is goedgekeurd!

IMG_4525

En een kaartje van de familie met deze unieke zegel 😉

Zo, best wel een vol weekend heb ik gehad, erg leuk! Hoe was jullie weekend?

10 gedachtes over “Weekend wanders || Valentijn & verhuizen!

  1. Ooo, die brownie lijkt me echt heerlijk. Ik kan heel goed begrijpen dat deze goed in de smaak is gevallen. Nog gefeliciteerd nog met jullie appartement en 4 jaar samen. Zo te zien hebben jullie het héél goed samen gevierd.

    Like

Reacties zijn welkom!

