Tag || Mijn Liebster-award!

Mijn Liebster Award

Vorige week werd ik door Galina van Laws of Life genomineerd voor de Liebster award, waarvoor bedankt! De Liebster award is een soort tag met willekeurige vragen waarmee je de persoon achter een (kleinere) blog beter kan leren kennen. Galina stelde een lijst vragen op voor mij en enkele andere beginnende bloggers, en vandaag geef ik een antwoord op de vragen! 

  1. Als je één ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn?

Ik zou een Britta waterfilterkan meenemen om toch steeds drinkbaar water te hebben. Inderdaad, heel erg praktisch en niet zo spectaculair, maar dit is het eerste dat in mij opkomt!

  1. Waar heb je voor het laatst heel hard om moeten lachen?

Waarschijnlijk samen met mijn mama om iets dat net op tv was 🙂

  1. Wat is je guilty pleasure (foute muziek, serie, etc)?

De Flair lezen, oeps.

  1. Ben je een ochtend- of een avondmens?

Ik denk toch eerder een avondmens. Ik spring niet altijd even enthousiast uit mijn bed en meestal moet je mij ’s morgens toch wat tijd geven voor je een aangenaam gesprek met mij kan hebben… al kan ik ook erg lastig worden als ik ’s avonds moe ben haha!

  1. Zou je ooit naar een ander land willen verhuizen en zo ja, naar welk?

Ja, zeker! Ik zou heel graag op verschillende plekken willen wonen. Ik zou  graag in Londen wonen, omdat ik daar al eens een maand ‘woonde’ voor studies en de vibe was daar zo enorm goed! Ik voelde mij geen nieuwkomer, ik voelde mij direct thuis in de stad. Verder lijkt een land in het hoge noorden mij ook wel wat. Ik hou heel erg van sneeuw, berglandschappen en skiën dus daar zou ik ook prima kunnen vertoeven.

  1. Wat was je favoriete vak op school?

Dat moeten de talen geweest zijn! Na de middelbare school ben ik ook Taal-en Letterkunde en vertaling aan de universiteit gaan studeren dus dat zegt al heel wat. Verder vond ik de les plastische opvoeding ook erg leuk, ik heb er nooit minder dan een 9 gehaald!

  1. Wie is je grootste held?

Of heldin, mijn mama 😉

  1. Welke zanger/zangeres/band zou je graag live willen zien?

Daar kan ik meteen op antwoorden, dat zijn de Black Keys! Normaal zou ik ze aan het werk zien op 24 februari, maar wegens een schouderprobleem van de drummer cancelden ze hun Europese tournee, balen! Ik had de tickets al 6 maanden op voorhand dus kan je nagaan hoe hard ik er naar uitkeek. Mijn vriend kocht me voor Kerst zelfs de dino handpop uit deze clip:

  1. Wat is je beste eigenschap?

Na een tegenslag zal ik altijd doorzetten, en koste wat kost mijn doel bereiken!

  1. Wat is je slechtste eigenschap?

Ik hou ervan alles heel erg te plannen en kan onzekerheid dus niet echt goed verdragen, ik moet alles weten!

  1. Wat zijn vijf willekeurige feitjes over jou?

Daarvoor kan ik je doorverwijzen naar deze post!

Zo, dit waren mijn vragen! Dan is het nu aan jullie. Iedereen die wil mag deze vragen invullen en ik nomineer specifiek:

Amber van Tale of the Lime Tree
Sofie van Sofie Schrijft
Jasmijn van A big cup of me
Ellemieke van In case of art

Check zeker eens hun blogs, ze zijn de moeite waard!

De vragen:

1. Ben je naar iemand vernoemd?
2. Heb je kinderen of wil je er?
3. Zou je ooit bungeejumpen?
4. Wat is je favoriete ontbijt?
5. Wat is de verste reis die je ooit maakte?
6. Wat was je laatste DIY-project?
7. Waar ben je geboren?
8. Wat zijn je favoriete (kleding)winkels?
9. Wat deed je gisteren om 16u?
10. Verzamel je iets?
11. Wat zou je nooit eten?

Veel plezier met invullen en spread de blogger love!

11 gedachtes over “Tag || Mijn Liebster-award!

  1. Wat leuk dat je in het buitenland hebt gestudeerd, is zo een coole ervaring die je voor altijd meeneemt! Heb zelf 8 maanden in Praag gezeten, beste tijd van mijn leven 🙂

    Like

Reacties zijn welkom!

