Weekend wanders || do, eat, buy, read

IMG_4677

Vandaag is er weer een nieuwe editie van Weekend wanders waar ik een aantal hoogtepunten en bijzonderheden van de afgelopen twee dagen op een rijtje zet. Dit weekend gaf de aftrap van enkele opeenvolgende weekends met veel feestjes, hoera!

Do.

De opening van de nieuwe Brusselse club ‘La Vilaine‘ op vrijdag was een schot in de roos! Na eventjes aanschuiven konden we voor twaalven nog aan het reductietarief van amper 6 euro naar binnen, en de vestiaire was helemaal gratis. Zo zien we het graag. Ook drank was niet overdreven duur en het publiek was aangenaam. De DJ’s draaiden een mix van house, disco en wave en we hadden een leuk avondje uit onder meisjes.

IMG_4679

Op zondag was de zon volop van de partij! Mijn zus wordt morgen 21, maar vandaag gingen we alvast uit eten met de familie. Als verrassing had mijn mama al ballonnen voor ons beiden gehaald 🙂 Mijn verjaardag is namelijk vrijdag.

IMG_4682

En ook ik werd al verwend met cadeaus! Mama maakte dit ‘overlevingspakket’ voor mij, voor in ons nieuwe stekje. Koekjes (véél koekjes), Pukka-thee, kaarsjes, servetten en meer van dat leuks! Ik vond er ook nog het 3-in-1 scrubmasker van The Body Shop waar nog een review van  online zal komen.

Eat. 

IMG_4663

Hotspot alert! Op vrijdag ontdekten we Spago, een voortreffelijk Italiaans restaurant in het centrum van Brussel. De bediening was zeer vriendelijk en joviaal, de wachttijden vrij kort. Op de foto ziet het er misschien iets minder smakelijk uit, maar mijn lasagne met geitenkaas en truffelsaus was echt de hemel.

Buy.

IMG_4685

Op zaterdag moest een vriendin nog even de Chinese supermarkt in en ik kon het niet laten om mee te gaan. Ik nam er deze zeewier- en bananenchips mee. Die laatste zou ik zeker opnieuw kopen, de zeewier is toch niet echt wat ik verwachtte (het blijft tenslotte zeewier en dat smaakt naar de zee, ietsje te veel in dit geval).

Read.

IMG_4680 IMG_4681

Dit weekend las ik ook ‘Stuffocation’ van James Wallman uit, waarover ik hier al eens schreef. Binnenkort komt hier nog een bespreking van op de blog. Het gaat erom dat mensen teveel spullen hebben en belevingen meer centraal zouden moeten zetten.

Ik kijk echt enorm uit naar volgend weekend, want op vrijdag is het mijn verjaardag, ieeee!

Hoe was jullie weekend?

2 gedachtes over “Weekend wanders || do, eat, buy, read

  1. Leuk dat je bijna jarig bent! Dat zijn altijd leuke dingen om naar uit te kijken. Dat boek lijkt me interessant. Waarderen wat je hebt is zo belangrijk! Bananenchips is lekker he! 🙂

    Like

Reacties zijn welkom!

