Weekend wanders || it’s my birthday!

IMG_4730

Vrijdag werd ik 25, dat kon je al lezen in het vorige artikel! Feestjes, etentjes, cadeaus, familie en vrienden waren de kernwoorden van dit weekend! Kijken jullie mee hoe ik het vierde?

IMG_4705

Vrijdagochtend werd ik thuis uit bed gesleurd door mijn zus, die die dag vrij had van stage. Beneden werd ik verrast door een versierde stoel en een feestelijke tafel met bloemen, kaartjes, cadeautjes, en… pannenkoeken! Mijn verjaardag kon niet beter starten.

IMG_4713

’s Middags ging ik met m’n zus naar het appartement waar zij me hielp met de hapjes voor die avond. Na het ‘werk’ was het tijd voor een wandeling in het stadspark, want het zonnetje scheen heerlijk! De oudjes hadden de petanquebanen weer ingepalmd en ook de ijskar was van de partij! Daar moesten we gebruik van maken natuurlijk.

IMG_4722

Daarna kwam de oma van m’n vriend op de koffie en van haar kreeg ik deze fantastische vinylplaat. In juni gaan we deze band ook live zien!

IMG_4724

Sfeerfoto van ’s avonds 😉 Natuurlijk ben ik foto’s van mijn hapjes vergeten te maken. Ik maakte o.a. guacamole, dit en dit. Geslaagd! Ook maakte ik voor het eerst Moscow mules (een cocktail met wodka, ginger beer en limoensap). Erg lekker en fris!

IMG_4725

Hotspot alert! Na het aperitief bij ons thuis gingen we Italiaans eten in Brussel met de rest van de groep die niet naar het aperitief kon komen. Bij restaurant Divino kan je rekenen op heerlijke pasta’s en pizza’s aan vriendelijke prijzen 🙂 Ik koos voor penne met stukjes steak en truffelsaus, hmm!

Tweede hotspot in Brussel! In Bar des Amis sloten nog meer vrienden aan en werd het een gezellige boel. Deze bar heeft een erg lange toog en is superleuk aangekleed met vintage posters, surfborden en allerlei andere toffe decoraties. Zeker de moeite waard bij een bezoekje aan Brussel! Probeer er zeker mijn lievelingsbiertje van de kaart, een Geuze Oud Beersel!

IMG_4727

Zaterdag hielden mijn vriend en ik een uitgebreid ontbijt en begonnen we een nieuwe serie, Orphan Black.

IMG_4728

En genoot ik na van mijn cadeautjes 🙂 Deze prachtige kroko-armband die ik van een vriendin kreeg komt van &Other Stories, en het doosje bevat een ring met de welbekende Kenzo-tijger, gekregen van mijn vriend 🙂

IMG_4730

En ook met bloemen weet je me te charmeren!

IMG_4746

IMG_4731

Zaterdagavond was family-time! Ik kon het niet geloven toen ik mijn cadeau uitpakte, zoiets krijg ik niet elk jaar…

IMG_4740

We gingen gezellig eten in een Argentijns restaurant in de buurt. Ik begon met deze mojito, lekker goed gevuld met verse munt!

IMG_4741

En ik had geluk want er stond gegrilde tonijn op het suggestiemenu, hemels!

IMG_4742

Ik sluit deze diary af met mijn nieuwe Pusheen-pyjama (jawel, mijn tweede al…), opnieuw gekregen van mijn zus! Gezelligheid! Ik ben weer goed verwend dit jaar…

Ook wil ik iedereen nog eens bedanken voor de lieve verjaardagsberichten <3!

Hoe was jullie weekend? 

5 gedachtes over “Weekend wanders || it’s my birthday!

Reacties zijn welkom!

