Week wanders || do, eat, buy, read.

Deze zondag weer een overzicht met hoogtepuntjes van deze week! In dit erg select bundeltje foto’s neem ik jullie mee door de afgelopen dagen, kijk je mee? 

Do. 

IMG_4780

Zaterdagavond had ik weer enkele vrienden op bezoek in ons appartement. We klonken nog eens op mijn verjaardag, aangezien niet iedereen er vorige week kon bijzijn. Ook hebben we alvast de toon gezet voor volgend weekend, want dan gaan we met z’n allen gezellig naar Lissabon, superveel zin in! Ik kreeg ook nog enkele cadeaus, waaronder producten uit de aloe vera- lijn van The Body Shop. Ze zien er veelbelovend uit dus hier komt binnenkort een review van! Rond 23u namen we de Uber richting club Fuse in Brussel. Het was een fijne avond maar ik keerde rond 3u al terug naar huis omdat ik het benauwd kreeg door de drukte.

Eat.

IMG_4750

Onze banaantjes zagen er niet meer al te fris uit dus ik besloot ze te bakken als ontbijtje. Met een drupje honing en kaneel erop, yum!

IMG_4751

Deze hipster popcorn had ik al op meerdere blogs en Instagram-accounts gespot, dus natuurlijk belandde deze in mijn mandje toen ik hem zag liggen in de winkel. Ik, beïnvloedbaar en gevoelig aan eettrends? Neuuuh. Was best lekker maar ik denk niet dat ik deze snel opnieuw zal kopen.

IMG_4774

We hadden nog een Wonderbox-bon voor een etentje, en daar maakten we deze zaterdag eindelijk gebruik van. ’s Middags gingen mijn vriend en ik dus gezellig sushi à volonté eten bij Aji in Brussel! Inbegrepen, naast de sushi, was een soepje en een gerecht naar keuze, wij gingen voor de gyoza en sashimi. Het eten was in orde en de bediening erg vriendelijk.

Buy.

IMG_4754

Er zat een Deauty-box bij de Goed Gevoel en die kon ik niet weerstaan 🙂

IMG_4755

Fijne productjes! Tot nu toe heb ik enkel de Kerastase haarolie geprobeerd en ik ben er erg over te spreken.

IMG_4773

Bij een pas geopende Casa hier in de buurt kocht ik onder andere deze super schattige theelichthouders. Nieuwe, frisse lentedecoratie! Zou misschien iets mooier staan met witte theelichtjes…

Read.

IMG_4753

Deze week kwam ik niet echt aan lezen toe (als in: ik maakte er geen tijd voor vrij), maar met het lekkere weer van dinsdag ging ik even in het zonnetje zitten met de Goed Gevoel. De week begon veelbelovend maar spijtig genoeg heeft de zon zich daarna niet meer zoveel laten zien. Ik heb niet eens de eclips gezien, jammer.

Hoe was jullie week? Hebben jullie de eclips gezien? 

5 gedachtes over “Week wanders || do, eat, buy, read.

Reacties zijn welkom!

