Ik ben in Lissabon!

2190048674_3afa512230_o

Vandaag komt er geen Week/Weekend Wanders, want ik ben in Lissabon, joehoe! En geen nood, dit tekstje heb ik op voorhand al voorbereid zodat ik me aldaar over helemaal niets zorgen moet maken. Oké, misschien is as we speak mijn handtas al gestolen of heb ik mijn enkel verzwikt, maar dat kon ik op dit eigenste moment niet voorzien. Dus laten we er maar gewoon van uitgaan dat ik lekker zorgeloos zit te genieten van de zon met een pasteis de nata

Of nee, waarschijnlijk lig ik nog in bed want dit artikel verschijnt al om 6u ‘smorgens. Of misschien hebben we ons bed nog niet eens gezien, hihi.

  

We zijn hier met tien vrienden ter ere van de 25e verjaardag van een vriendin (die ook mee is, welteverstaan). En we zijn hier ook stiekem wel een beetje omdat we graag op reis gaan en nieuwe dingen ontdekken. En graag eten en drinken. Als ik mijn Portugese vriendin moet geloven, gaat er niets boven de lekkere en vooral goedkope cuisine van Portugal.

  

Via AirBnb hebben we twee appartementen geboekt in wat een gezellige uitgangsbuurt moet zijn, namelijk de Bairro Alto. Verder zijn (waren) we ook van plan om een tripje naar Sintra te maken (of was het Cascais?).

  

Wie van jullie is er al eens in Lissabon geweest? We zijn hier nog 1 dag, dus als er iemand een last-minute tip heeft, shoot! 

8 gedachtes over “Ik ben in Lissabon!

  1. Oeh, als ik dit schrijf ben je vast al lang terug, maar heel vet dat je in Lissabon was. Ik ben er ooit, heel wat jaartjes geleden, geweest en ik vond Portugal een prachtig land en Lissabon en Porto hele mooie steden. Ik heb denk ik aan de laatste stad wel iets meer herinneringen, maar daar was ik toen ook was langer. Ben benieuwd wat je ervan vond!

    Like

Reacties zijn welkom!

