Weekend wanders || happy Easter!

IMG_5182

Omdat het eigenlijk nog een beetje zondag is vandaag, verschijnt de weekendplog uitzonderlijk op maandag! Benieuwd naar mijn Paasavonturen? 

Processed with VSCOcam with f2 preset

Heerlijk wakker worden op zaterdag! Dit was de eerste nacht dat ik alleen sliep op het appartement, en dat ging best goed, op een hoestaanval ’s nachts na. Mijn vriend zat het hele weekend in het buitenland voor een vrijgezellentrip, dus had ik ons paleisje voor mezelf. Vrijdagavond kwamen de vriendinnen langs van enkele andere jongens die mee waren op de trip. Je begrijpt wel dat er danig op los werd gespeculeerd van wat ze allemaal aan het uitsteken konden zijn…we waren er niet helemaal gerust in haha.

IMG_5138

Deze glazen étagère kreeg ik gisteren cadeau van een van de meisjes. Leuk voor taart én decoratie!

Processed with VSCOcam with a6 preset

Lang heb ik zaterdag niet alleen moeten zitten, want ’s avonds kwam mijn zus langs! We begonnen met een ‘verantwoord’ aperitief (die fles kreeg ik zaterdagavond, haha) en ‘spookjeschips’, jammie.

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

En we maakten de befaamde minipizza’s!

RECEPT: snij pita’s open, strijk er tomatenpasta over, kruid af en beleg met toppings naar keuze! Schuif ze een zestal minuten in de oven, et voilà.

IMG_5145

Dan gingen we een film kijken. Voor de grap bladerden we even door de kinderafdeling en daar kwamen we deze Plonsters tegen (nooit geweten dat dit hun naam was trouwens)! Als kind keken we dit wel eens, zo onnozel eigenlijk hehe. Uitendelijk keken we The Kids Are Allright, en deze film was ook wel allright.

Processed with VSCOcam with f2 preset

’s Morgens was het dan tijd voor een Paasontbijt onder zusjes! Al dit lekkers rook heerlijk…

Processed with VSCOcam with f2 preset

Paastafel.

Processed with VSCOcam with c1 preset

En ik kreeg tulpen van m’n zussie.

 IMG_5141

En deze mooie gerbera’s kocht ik voor mezelf. Primeur, eerste keer dat ik bloemen voor mezelf haal!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Op naar mijn tante dan voor de Paaslunch! We werden verwelkomd door deze schattige lammetjes, wat waren het er veel!

Processed with VSCOcam with f2 preset

De tafel wordt elk jaar mooier en mooier.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Even verteren bij een verfrissende wandeling. Nu zijn er nog witte bloemetjes, maar binnen een tweetal weken staat het Hallerbos vol blauwe hyacinten!

Processed with VSCOcam with f2 preset

We kwamen deze loebas tegen.

Processed with VSCOcam with c1 preset

Even pauzeren op een veel te grote bank. Hoi Luca!

Processed with VSCOcam with a6 preset

Dan was het tijd voor het dessert. Mijn mama bakte deze ‘magische taart’, die bij het bakken vanzelf verdeeld wordt in drie lagen! Fascinerend.

Processed with VSCOcam with c1 preset

En ik had nog brownie en havermoutkoekjes mee.

Processed with VSCOcam with g3 preset

Selfie met een hoopje hout om af te sluiten!

Hoe was/is jullie Paasweekend? Geniet er nog van! 

11 gedachtes over “Weekend wanders || happy Easter!

Reacties zijn welkom!

