Weekend wanders || hello spring!

IMG_5317-0

De lente lijkt nu echt in het land, op een klein dipje zaterdag na! Kijken jullie mee naar mijn bezigheden met dit mooie weer?

Ook deze keer besliste ik dat het weekend op vrijdag begon en trok ik een dagje naar zee, heerlijk!

Aan zee eten we garnaalkroketjes.

Deze winkel snapt het volledig. Dit is trouwens Ferm in Oostende, waar je onder andere kleding van Minimum vindt en woonaccessoires van Bloomingville.

Mooie maar iets vervallen galerij van Oostende.

Er was een expositie van vintage posters. Naar Middelkerke gingen wij vroeger bijna elke vakantie!

‘S Avonds nog een terrasje meepikken aan het Kasteel van Beersel.

Zaterdag liet het weer het even afweten en nam ik geen foto’s. We deden inkopen en natuurlijk namen we ook van bij Ikea een mooie buit mee naar huis!

Zondag kwam mijn familie eten! Deze leuke placemats en servetten vond ik vrijdag bij Zeeman! Ze gaan de Hema stijl op lijkt het wel, mooi zo.

Reuze klok van bij Ikea. Ook de kussenhoes komt van Zeeman.

Is het duidelijk wat mijn nieuwe accentkleur voor de woonkamer is ? 😉 En geen nood, placemats voor iedereen. Mijn tante kocht er nog wat extra want toen ik ging hadden ze er nog maar vier. Hapjes en een dessert, altijd de leukste gangen 🙂

En wandelen na het eten. Onder deze graffitibrug waren mannen en jongens op een heus parcours aan het rijden met telegestuurde auto’tjes, grappig!

Blij met een stuk groen dichtbij! Dit is maar een van de vele vijvers hier. En molshopen.

Wat deed jij voor leuks dit weekend?

 

2 gedachtes over “Weekend wanders || hello spring!

Reacties zijn welkom!

