Week wanders – do, eat, buy, read

IMG_5582

Deze week was lekker druk, maar net niet druk genoeg zodat ik toch goed kon ontspannen na mijn eerste twee werkweken, haha! Mijn tweede werkweek duurde overigens maar drie dagen, donderdag en vrijdag had ik vrijaf. Ik liep onder andere mee met een loopevenement en we kochten een wasmachine, oeeeh! Kijk gezellig mee naar enkele hoogtepuntjes van mijn week! 

Do. 

IMG_5609

Woehoe! Donderdag liep ik de 10k van Ukkel vrij probleemloos uit in 1u10, en dat zonder al te veel training. Ben ik best trots op! En ik die lopen haatte… Zoals ik al eerder vertelde geven die loopevenementen mij een echte boost, ik heb zin in meer!

IMG_5605

Vrijdag avond ging ik naar de eerste Apéro Urbain van het seizoen in het Brusselse Jubelpark. Toffe dj’s en leuk gezelschap, alleen was de rij voor drankbonnetjes enooooorm lang. Dan maar niets drinken.

Eat. 

IMG_5592

Na het lopen donderdag hadden we wel iets verdiend! We bestelden pizza maar deze was jammer genoeg niet de beste pizza ooit. Ach ja.

IMG_5603

Bij een bezoek aan Ikea (vrijdag) horen natuurlijk de balletjes! En stiekem hadden we ook gewoon niets in huis, oeps.

Buy.

IMG_5583

Eiiindelijk heeft H&M een Belgische webshop, hallelujah! Ik maakte gebruik van de actie met gratis verzending en haalde mijn hartje op in de Home-afdeling. Hoe leuk is deze ananasprint?! Ook een nieuwe wasmand/zak mocht niet ontbreken.

IMG_5606

En op vrijdag kwam onze wasmachine aan! Met een ladderlift werd hij door het raam gehesen en binnen het kwartier stond hij op z’n plek. Voor een droger is er geen plaats, dan maar alles ophangen, prima. Hier kan je ook het douchegordijn in actie zien!

Read. 

IMG_5608

En ten slotte las ik deze week het ‘Blogboek‘ van blogster en schrijfster Kelly Deriemaeker uit. Ik heb dit handboek gewoon in één ruk uitgelezen, maar zal het later zeker nog raadplegen op thema. Het leest enorm vlot en aan het einde van elk hoofdstuk vind je een lijst met leuke blogonderwerpen. Ook laat Kelly collega-bloggers aan het woord en illustreert ze haar uitleg met voorbeelden uit het echt bloggerleven. Aanrader!

Hoe zag jullie week eruit?

7 gedachtes over “Week wanders – do, eat, buy, read

    1. Was heel tof! Dit was de eerste waar ik naartoe ben geweest dus ik weet niet of het altijd op vrijdag is, kijk eens op hun fb pagina voor volgende evenementen 🙂

      Like

Reacties zijn welkom!

