OOTD: Not a Wedding Dress…

DSCF1165

Deze prachtig babyblauwe jurk bestelde ik onlangs op Asos, oorspronkelijk om te dragen op een trouwfeest. Omdat ik zelf niet zo groot ben, leek een jurk uit de Petite-lijn mij de perfecte optie. Toen ik de jurk eenmaal thuiskreeg, bleek hij wel erg petite te zijn!

Niet zo geschikt voor een trouwfeest en blote benen dus, wel perfect voor een etentje met familie op een regenachtige dag. Met blikdichte zwarte kousen en korte laarsjes is dit de perfecte combinatie van schattig en stoer. Ter informatie: ik ben 1m62 en draag hier maat 36.

De hoofdband die ik draag is een DIY project. Wil je weten hoe je zelf zo’n leuk haaraccessoire maakt, kijk dan snel naar de fototutorial die ik een tijdje geleden postte!

Een knal oranje-rode lipstick vond ik wel mooi contrasteren met deze lichtblauwe jurk. Ik draag de populaire Hema Soft Matt Lipbalm in de kleur 07. Als je dit lipproduct nog niet in huis hebt: spoed je naar de dichtstbijzijnde Hema! Voor een mini prijsje krijg je een maximum long lasting resultaat en een pigment om U tegen te zeggen.

Wat vinden jullie van deze outfit? Heeft iemand tips voor simpele jurken die wel wedding guest-waardig zijn? 

8 gedachtes over “OOTD: Not a Wedding Dress…

Reacties zijn welkom!

