Pinterest-love

pinterest

Is er hier iemand die nog niet door de Pinterest-microbe is gebeten? Ja? Na dit artikel zal ook jij niet kunnen wachten om te beginnen pinnen! Voor alle andere fervente pinners zit er misschien nog een bord tussen dat jij ook kan maken of waar je inspiratie uit kan halen! 

Tot nu toe heb ik 21 borden, waarvan er 10 verborgen zijn. Ook deel ik enkele borden met andere mensen, om samen te kunnen pinnen. Neem gerust een kijkje op mijn Pinterest-pagina, en je mag mij ook zeker volgen! Laat ik nu even mijn favoriete borden overlopen.

Wishlist. Wie houdt er nu niet van cadeautjes! Als iemand mij vroeg wat ik graag zou hebben voor Kerst of mijn verjaardag, vond ik het vaak moeilijk om ter plekke iets te bedenken, terwijl er zoveel dingen zijn die ik graag zou willen. Telkens ik nu iets tegenkom, pin ik het dus op mijn wishlist en verwijs ik mensen daarnaar. Ik wil niet hebberig ofzo overkomen, maar het is toch beter dat mensen iets voor je kopen dat je echt graag wil, dan dat je er helemaal niets mee kan? Ik moedig ook anderen aan om een wishlist te maken, want ook voor mij is dat handiger wanneer ik een cadeau voor iemand wil kopen. Overigens kan ik ook gewoon een cadeautje voor mezelf uit die lijst kopen, ik moet enkel niet vergeten de pin te verwijderen wanneer ik iets koop of iets krijg!

DIY. Dit bord spreekt voor zich natuurlijk! Hierop verzameling ik alle projectjes die ik wil knutselen, en soms pin ik ook werkjes die ik zelf heb gemaakt om anderen te inspireren.

home inspiration

Home inspiration home decoration. Deze borden gebruik ik ter inspiratie voor ons appartementje, en voor hoe ik later een huis wil inrichten. Heerlijk om hierbij weg te dromen, en om achteraf te realiseren natuurlijk! Is het duidelijk dat ik van wit hou 😉 ?

Recepten. Tja, ik hou van lekker eten en veel plaats voor kookboeken hebben we niet. Dit virtuele kookboek met enkel dingen die ik lekker vind en graag wil eten is dus ideaal. Ook handig als ik onderweg ben en nog snel inspiratie voor de boodschappen nodig heb!

Re-buy. Dit bord gaat over over producten die ik heel erg goed vond. Om ze niet te vergeten en misschien ooit opnieuw te kopen, maakte ik dit bord.

De andere borden, zoals make-up en haar, spreken wel voor zichzelf. Ga gerust eens rondbladeren!

Ook heb ik enkele verborgen borden. Op een ervan pin ik geschenkjes die ik in mijn hoofd heb voor bepaalde mensen. Ook heb ik een bord met quotes die ik liever voor mezelf hou, of een bord met huishoudtips, want tja, dat is natuurlijk niet zo hip 😉

Ben jij al actief op Pinterest? Wat zijn jouw favoriete borden van jezelf of anderen?

7 gedachtes over “Pinterest-love

  1. Ik ben ook een Pinterestlover en vind dit een erg leuke post! 😉

    Ik vind zoveel borden leuk van andere mensen! Jouw Pinterest ziet er ook erg leuk uit! Ik zal meteen eens uitgebreider kijken ;). We hebben precies een beetje dezelfde smaak als het rond home decoration gaat hihi!

    Like

  2. Oooooh, ja, ik ben ook een fervent Pinterest gebruiker! Ik probeer het een beetje in te dammen, anders zit ik uren te kijken naar leuke interieur ideeën, recepten, DIY projecten, etc.

    Like

  3. Wat een leuke ideeën waar jij Pinterest voor gebruikt! Ik haal heel veel voor de bruiloft van Pinterest, zo handig! (en tegelijk zijn al die keuzes wel heel erg moeilijk!)

    Like

Reacties zijn welkom!

