8 dingen over mij die je nog niet wist

starbucks tokyo mug

Een tijdje geleden postte ik al eens een lijstje met 20 feitjes over mij. Vandaag besloot ik dat het tijd was voor de tweede editie!

1. Theeleut 

Oke, ik begin al met een feitje dat je misschien stiekem wel al wist. Ongetwijfeld heb je in een weekendpost al eens een foto van een theetje zien voorbijkomen en ook schreef ik eens over Pukka-thee. het mag duidelijk zijn: ik ben echt verslaafd aan thee! Ik begin de dag met groene thee, drink vanalle soorten doorheen de dag (met een voorliefde voor venkelthee en gemberthee) en sluit de dag graag af met een munt- of slaaptheetje.

2. Knuffels in mijn bed

Ja, ik beken, ik heb knuffels in mijn bed. Véél knuffels. Nu ik samenwoon is het knuffelfestijn uitgedund tot slechts drie kleine knuffeltjes, maar ooit was er bijna te weinig plaats voor mezelf in mijn eenpersoonsbed!

3. The Black Keys in concert?

In mijn leven heb ik al veel artiesten en bands live gezien, maar op The Black Keys wacht ik nog steeds! Ik had vijf maanden op voorhand kaartjes voor hun Belgische concert in februari, maar dat werd afgezegd omdat de drummer zijn schouder had ontwricht… Ik wacht dus ongeduldig op hun volgende passage en hopelijk ben ik dan ook op tijd voor tickets!

4. Hippe havermout

Tegenwoordig kan je geen magazine meer openslaan, of je leest er hoe gezond havermout wel is. Ik at het al lang voordat het zo ‘bekend’ is geworden!

5. Karaoke is not my middle name 

Vind mij flauw, vind mij saai, maar ik vind echt niets leuk aan karaoke! Niet om naar te kijken, niet om mee te doen, gewoon niet. Het feit dat ik zelf echt niet kan zingen maar wel behoorlijk gevoelige oren heb zal waarschijnlijk een rol spelen 😉

6. Starbucks verzameling 

Mijn Starbucks-mokkenverzameling begon zo’n 10 jaar geleden, toen ik op vakantie ging bij vrienden in Texas. In Europa was er destijds nog geen Starbucks te vinden, dus ik vond het superstoer om er een drankje te bestellen! Je eigen koffie samenstellen en dan met een beker op flipflops door de winkels flaneren, ik voelde me net een celebrity 😉 Sinds dan koop ik in elke stad of land dat ik bezoek een mok, of krijg ik er van vrienden en familie.

7. Starbucks shaming 

Maar toch vind ik het tegenwoordig bijna beschamend om nu nog met een Starbucks beker over straat te lopen. Er zijn er al zoveel dat het saai wordt, de drankjes zijn bijzonder overpriced, meestal erg ongezond en bovendien is hun koffie niet bepaald van de lekkerste… Toch ben ik nog steeds razend benieuwd naar hun befaamde pumpkin spice latte…misschien eens undercover gaan?

8. Sportfanaat

En ten slotte: ik kan niet lang overleven zonder sport! Als er een week zonder intensieve activiteit voorbij gaat, word ik gek. Ik slaap minder goed, ben zenuwachtig en voel me slecht in mijn vel zonder sport. Ik ging graag naar de groepslessen in de sportschool, maar tegenwoordig ga ik vaak hardlopen (wat ik daarvoor echt niet graag deed trouwens!).

Wil jij ook een feitje over jezelf delen? 

6 gedachtes over “8 dingen over mij die je nog niet wist

  1. Wat leuk om te lezen! Een feitje over mezelf. Eens denken… Ik ben best creatief, maar het moet niet te ingewikkeld zijn want daar heb ik dan weer geen geduld voor.

    Like

  2. Leuk! Ik ben ook een theeleut, ik wil mijn knuffels never nooit weggooien (oeps) en The Black Keys vind ik ook echt een toffe groep met lekkere muziek. Is wel waar van Starbucks, je ziet nu op bijna elk station wel een paar tienermeisjes foto’s op instagram plaatsen van hun koffiebekers. Ik erger me er best wel aan hahaha.

    Like

  3. Dat van die knuffels in bed klinkt verdacht herkenbaar. We hebben nu nog één beertje in bed. Eéntje. Valt goed mee. Het is zo’n klein beertje van een euro uit de IKEA. Ik kocht het toen Het Vriendje en ik een maand samen waren en hij met vrienden twee weken op reis vertrok. Ons Carla is intussen ook al bijna zeven jaar. De tijd vliegt nogal.

    Like

Reacties zijn welkom!

