10 Food Confessions Tag

Sad Puppy - I'm sorry for what I said when i was hungry

Soms denk ik dat ik niet eet om te leven, maar eerder leef om te eten. Deze uitspraak op zich is al een bekentenis over eten, dus kan ik bijna niet anders dan de 10 Food Confessions Tag in te vullen! Deze tag is in het leven geroepen door Gewoon wat een studentje ’s avonds eet en is mij op het lijf geschreven! Verlekker je alvast op mijn bekentenissen (pun intended). 

1. Ik word een monster wanneer ik honger heb. Voor wie mij kent, is dit eigenlijk geen echte bekentenis, sorry!

2. Ik kan het huis niet verlaten zonder ontbijt. Hoe vroeg het ook is, ik moet altijd iets binnenkrijgen of ik word overvallen door een flauwte.

3. Ik eet helemaal niet graag eclairs of eender welk gebak met pudding of crème.

4. Als ik zeg dat ik graag sushi eet, bedoel ik de ‘echte’ sushi met rauwe vis, niets met tierlantijntjes à la mayonaisesausjes en gefrituurde dingen.

5. Ik heb een tijdje vegetarisch gegeten, maar kon me op een moment niet meer beheersen en nam een hap van een balletje. Toen was het voorbij met het vegetarisme.

6. Overal sta ik erom bekend heel graag te eten. Bij mijn familie, mijn vrienden, en zelfs na de eerste week op mijn nieuwe baan.

7. Toch is het meestal mijn vriend die in de potten staat te roeren. Ik ben een beetje te ongeduldig als het op koken aankomt. Ik wil gewoon eten, ha!

8. Dat ik zo hou van venkel en venkelthee is denk ik een overblijfsel uit mijn babytijd, toen mijn mama me vaak (koude) venkelthee gaf.

9. Soms zit ik ’s avonds in bed nog minutenlang door de Pinterest recepten-feed te scrollen, waarna ik niet kan wachten op het ontbijt/lunch/diner van de volgende dag.

10. Ik koop nooit een broodje op het werk, ik neem steeds mijn eigen brood of een overschotje van de avond ervoor mee.

Dit waren dan mijn 10 food confessions! Gelukkig is de tag bepaald op 10 bekentenissen, want ik zou zo nog heel lang kunnen doorgaan!

Doen jullie deze leuke tag van Gewoon wat een studentje ’s avonds eet ook? Wat is jouw ultieme food confession? 

7 gedachtes over “10 Food Confessions Tag

  1. Hahaha, volgens mij lijk ik héél erg op jou! Ik kan ook ZO uitkijken naar de eerstvolgende maaltijd. En lekkere recepten bedenken, bijzondere lunches samenstellen, gerechten alvast koken in je hoofd. Ik kook dan weer wel vaker dan mijn vriend, maar da’s dan misschien het enigste. Oh ja, en ik ben iets luier wat betreft lunch meenemen naar mijn werk. Toch vaak een gewoon bammetje!

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn welkom!

