Bye August… hello September!

De maand september staat voor de deur en hoewel ik al lang niet meer naar school ga, staat september toch nog altijd gelijk aan afscheid nemen van de zomervakantie. De meeste festivals zijn voorbij, het grootste deel van het land keert terug naar zijn gewone gangetje, en voor mijn blog betekent het dat mijn zomerschema voorbij is! 

Vanaf deze week wil ik weer minstens drie berichten per week gaan posten: op maandag, woensdag en vrijdag, en soms nog eentje op zondag. Juli en augustus hebben helemaal rond zomer en vakantie gedraaid, en zo’n themamaand vond ik wel leuk. Daarom ben ik van plan om in september veel te gaan schrijven over – je raadt het al – back to school!

Of beter gezegd, back to university. De schooltijd ligt al vele jaartjes achter mij en ik heb naar mijn gevoel meer de zeggen over mijn tijd op de universiteit en tijdens mijn stage. De unief begint ook enkele weken later dan de school, dus studenten zullen ook echt nog iets hebben aan mijn posts terwijl ze zich voorbereiden op de terugkeer, of op de eerste keer naar de unief of hogeschool.

Wat kan je zoal verwachten? Ik wil zowel persoonlijke verhalen delen als tips voor bijvoorbeeld de eerste week aan de unief, tips voor je studentenkamer (of kot, zoals we dat in België zo leuk noemen), je budget beheren of hoe gezond leven als student. Er is zoveel te vertellen!

Zijn er dingen die jullie graag willen weten? Vragen of onzekerheden? Laat het me gerust weten in de comments en dan neem ik jullie suggesties graag mee in mijn artikelen! 

2 gedachtes over “Bye August… hello September!

Reacties zijn welkom!

