Weekend Wanders: do, eat buy, read

image1

Terug van eventjes weggeweest, de Weekend Wanders! Ik kreeg te horen dat er de laatste tijd maar weinig persoonlijke foto’s verschenen op mijn blog, dus ik besloot daar iets aan te doen! Normaal is dit artikel voor zondag gereserveerd, maar uitzonderlijk komt hij nu op maandag, gewoon, omdat het kan 😉 Kijk mee naar mijn weekend! 

Do. 

image7 image6

Eén van de hoogtepunten van dit weekend is meteen een primeur voor mij, ik ging naar mijn allereerste voetbalmatch kijken! Mijn vriend is Anderlechtsupporter, en omdat we op slechts een kwartiertje lopen van het stadion wonen, kon ik niet anders dan ook een keertje gaan. Ik moet zelfs bekennen dat dit waarschijnlijk ook de eerste match is die ik volledig heb uitgekeken, haha. Ik ben nu eenmaal niet zo’n voetbalfan. Enkel als het nationale elftal het ver schopt in het EK of WK zal ik wel nieuwsgierig en hoopvol zijn over hoe ze het er vanaf zullen brengen, maar ik zal nooit extra moeite doen om de match niet te moeten missen. Het was fijn om dit eens met mijn lief te kunnen delen, maar het zal nooit mijn favoriete hobby worden! Ik moet zeggen dat de hamburger en friet achteraf het leukst van al waren, haha!

Eat.

bron foto

image2

Hotspot alert! Op zaterdag gingen we brunchen bij eetcafé Chicago in Brussel (Vlaamsesteenweg 45), een hippe, tof ingerichte tent. Ik weet niet wat er vroeger in dit pand zat, maar het doet me denken aan een fietsenherstelplaats of iets dergelijks. Alles is er heel kleurrijk met retro accenten, en de bediening is er elke keer super vriendelijk. Je kan er dus terecht voor brunch, maar ze hebben bijvoorbeeld ook een hele selectie aan quesadillas, huisgemaakte sapjes en taarten. De porties zijn echt heel royaal, wij hebben de onze in ieder geval niet opgekregen! Een echte topper die ook heel geschikt is voor vriendengroepen en families, maar reserveer dan even voordien want het is echt een succesvolle plek!

Buy.

image4

Oooh ja, het is eindelijk zover, sinds vorige week is Urban Decay ook in België te verkrijgen! Ik kocht meteen het Naked 2 palette, maar jammer genoeg was ik niet op tijd voor het gratis Naked Basics palette die de eerste 50 klanten gratis bij een aankoop kregen. In ieder geval, ik vermoed dat dit niet mijn laatste aankoop van dit mooie merk zal zijn!

image3

Ook ging ik langs Maisons du Monde waar ik twee geurkaarsen kocht (de oranje was op het moment dat ik de foto nam al aan het branden) en deze leuke geometrische beer. Die wordt de mascotte van ons appartement! De verjaardag van de moeder van mijn lief zat er ook aan te komen, dus zoals elk jaar kocht hij een Pandora- bedeltje. Op de achtergrond van de foto zie je trouwens mijn nieuwe mini-cactussen die ik vorige week bij Ikea kocht! Ik nam er ook een kaarsenschotel bij en maakte een mooi nieuw decoratie ‘tafereeltje’, dat je helemaal aan het begin van deze post kon zien.

IMG_6786

En dan niet echt een buy, maar een ‘receive’, deze supertoffe kofferhoes van SUIT SUIT! Ik deed mee aan een winactie van De Groene Meisjes, en wanneer ik al vergeten was dat ik had meegedaan, kreeg ik het bericht dat ik een van de winnaars was! Binnenkort trek in naar Florida en dan zullen deze vrolijke flamingo’s heel goed van pas komen. Bedankt Groene Meisjes en SUIT SUIT!

Read.

image5

Tsja, het lezen schiet er weer wat bij in de laatste tijd, dus het enige ‘leesvoer’ van dit weekend dat ik kan laten zien is deze catalogus van Maisons du Monde…Ik lees nochtans erg graag, maar op een of andere manier neem minder mijn tijd om te genieten van een boek. Ik heb afgelopen maand ook elke dag de krant ontvangen, dus daarmee kon ik me tijdens het pendelen wel lang genoeg zoet houden. Nu ben ik nog een non-fictie boek over vertalen aan het uitlezen, en dan stort ik me weer eens op een goed verhaal. Dat boek waarin ik nu bezig ben, vind ik niet zo heel erg boeiend, maar omdat ik alle boeken die ik begin uit wil hebben, zet ik nog even door.

Zo, dit was mijn weekend in een notendop! Vinden jullie zulke foto’s leuk? Dan probeer ik ze vanaf nu weer regelmatig te posten. Hoe was jullie weekend? 

Ik wens jullie allemaal een heel fijne week! 

Reacties zijn welkom!

