Starbucks ‘You are Here’- collectie

P1000738Nog éen post over Florida en Miami en dan kom ik in de gezellige eindejaarssfeer, beloofd. Nu wil ik jullie nog eventjes mijn favoriete vakantiesouvenir laten zien, en dat zijn de Starbucks- mokken met de vakantiebestemming op. Perfect om na de reis nog in vakantiestemming te blijven bij elke thee of kop koffie. 

P1000740Pumpkin spice?
Eigenlijk ben ik allang geen superfan meer van Starbucks. In België kom ik er nog amper, zeker nadat ik ontdekte dat de pumpkin spice– smaak hier uit het assortiment is gehaald. Whaaaaat.

Eenmaal in Florida heb ik me dan toch een paar pumpkin spice frappucino’s gegund, wetende dat ik ze thuis niet meer zou kunnen krijgen. Echt jammer dat ze deze smaak hier niet meer hebben, want ik kan me wel voorstellen dat de pumpkin spice latte op een koude wintermiddag wel heel hard zou smaken.

P1000741Nieuw jasje
Vroeger zagen de Starbucks mokken met afbeelding en naam van de stad in kwestie er helemaal anders uit. Hoger en minder breed, en veel minder kleurrijk. In mijn artikel over vakantiesouvenirs kon je er al een paar zien.

Ik vond het wel balen toen opeens bleek dat de nieuwe koppen niet meer pasten bij de verzameling die ik al had aangelegd, maar uiteindelijk vind ik de nieuwe versie toch veel mooier.

P1000744Op de luchthaven verzamelden we dan al het cash geld dat we nog over hadden. Van onze laatste dollars kochten we deze grote flamingo mok. Hij heeft ook een dekseltje om je drankje extra lang warm te houden. Echt iets voor mij, want vaak laat ik mijn thee te lang staan en dan is ie koud.

Dus nog even geen kerstkopjes voor mij, wel vrolijke en zonnige mokken uit Florida!

Heb jij ook mokken uit de You are Here- collectie? En uit welk land? 

6 gedachtes over “Starbucks ‘You are Here’- collectie

Reacties zijn welkom!

