Best gelezen artikelen van 2015

Processed with VSCOcam with c1 preset

Aan het einde van het jaar zijn de lijstjes niet weg te denken: top 1000-en op de radio, boekentoppers, en ook op blogs worden massaal lijstjes en tops gedeeld. Ik bekeek mijn jaarstatistieken van mijn Jellybeats en vond het een leuk idee deze met jullie te delen! 

  1. Rommelmarkt verkooptips 

16388142871_712728c0af_o

Op mijn artikel met tips over verkopen op de rommelmarkt kwamen jullie vooral via zoekmachines terecht. Omdat je best niet zonder voorbereiding naar de rommelmarkt trekt, is het zeker handig om ideeën op te doen bij mensen die al regelmatig op een rommelmarkt stonden, zoals ik! Dit artikel kan misschien helpen bij het inlossen van goede voornemens, zoals minder spullen bezitten?

2. Notitieboekjes vullen

Op een gegeven moment was iedereen wel in de ban van notitieboekjes. We kochten ze in alle mogelijke formaten en kleuren. Maar hoe zouden we die allemaal vol krijgen? In deze post geef ik een overzicht van welke handige lijstjes, tekstjes, geheugensteuntjes enzovoort je allemaal in je boekje kwijt kan. Een nieuw jaar is nu begonnen, dus is het misschien tijd om een nieuw, vers boekje te vullen?

3. Lissabon travel report & Hotspots 

IMG_5086

Lissabon was mijn eerste reisje in 2015 en jullie vonden het blijkbaar even leuk als ik! In dit artikel deel ik leuke plekjes, kleurrijke foto’s en fijne tips. Heb je Lissabon in 2016 op de planning staan? Kijk dan zeker eens terug naar dit artikel.

4. DIY: scrapbook 

IMG_3119

Scrapbooks maken vind ik zelf heel fijn, dus ik ben blij dat dit artikel goed gelezen werd! Om de zoveel maanden bestel ik foto’s en dan maak ik er leuke pagina’s mee. Naar deze boeken kijk ik veel meer dan naar mijn digitale foto’s, echt een fijne herinnering voor nu en later!

5. Review: Origins Drink Up Intensive Overnight Mask 

IMG_5157

Op de vijfde plaats een review van een product dat ik nog steeds met veel liefde gebruik! Ik ontdekte Origins via Kim van It-Girl en onlangs kwam ze met het goede nieuws dat het merk ook eindelijk in België verkrijgbaar is! Een droge huid in de winter? Probeer dan zeker dit masker eens.

6. Review: The Body Shop Aloë Vera 

aloe1

Op de zesde plaats staat nog een review, namelijk over drie producten uit de Aloë-lijn van The Body Shop: de toner, het masker, en de facewash. Stuk voor stuk zachte producten voor de gevoelige huid, waarvan de toner mijn favoriet is.

7. DIY: verjaardags-scrapbook 

Op plaats zeven staat opnieuw een scrapbook DIY, maar deze keer is het de verjaardagsversie. Die maakte ik samen met mijn moeder voor mijn zus haar 21e verjaardag. Ze was er erg blij mee, dus dit is een fijne en persoonlijk cadeau-tip.

8. Weekend Wanders: Valentijn & verhuizen 

Ook in de top 10: een fotodagboek. Leuk dat deze zo goed bekeken werd, want dit was een erg fijn weekend. We vierden Valentijn en ons huisje was eindelijk klaar om in te trekken! Ikzelf verhuisde een tijdje later pas, mijn vriend trok er al in en samen sliepen we voor de eerste keer in ons nieuwe stekje, bijzonder.

9. Vijf dingen die je elke ochtend moet doen

Processed with VSCOcam with f2 preset

Nog net binnen de tien best gelezen artikelen: een soort ochtendroutine met vijf belangrijke dingen die je in de ochtend zou moeten doen. Benieuwd wat ze zijn? Herlees dan even het artikel.

10. Yves Rocher Pure Bleuet: de enige oogreiniging die niet prikt

IMG_4656

En op de valreep op plaats tien: de oogreiniging van Yves Rocher! Ik haalde net nog een back up want zonder dit flesje zou ik niet meer kunnen. Echt een topper dit product.

Vallen net buiten de top 10: DIY: hoofdband van een oud T-shirt, 6 manieren om van je spullen af te raken en een review van het honey oat scrubmasker van The Body Shop.

Gelukkig nieuwjaar iedereen! 

 

 

Reacties zijn welkom!

