Beauty || Dior Nail Glow

nail glow

bron

De Dior Nail Glow is volgens mij een van de best bewaarde geheimen uit nagellakland. Op blogs heb ik hem nog niet zien voorbijkomen, en toen ik er in de winkel naar vroeg keek de verkoopster mij aan alsof ze het in Keulen hoorde donderen. Vandaag laat ik jullie kennismaken met mijn persoonlijke stukje nailpolish heaven!

Ik kocht de Nail Glow van Dior op goed geluk, en voor de verandering zonder er een review van gezien te hebben op een of andere beautyblog. Ik zag hem staan in een magazine en onmiddellijk wist ik dat mijn nagels en deze lak a match made in heaven waren, ondanks het stevige prijskaartje van 24 euro, slik. Dit product zou het witte randje van je nagels witter moeten maken, het het roze meer roze moeten doen lijken, en dit alles met de nodige dosis glans, what’s not to like?

Ik stapte de Ici Paris XL binnen en de verkoopster had blijkbaar nog nooit van dit product gehoord. Na een korte zoektocht diepte ze toch een doosje op uit haar Dior-lade, en ze leek zelf ook blij met deze ontdekking! Ik rekende af en kon niet wachten om hem uit te testen.

Effect?

De lak geeft inderdaad een giga glans, en voorziet je nagels van een natuurlijke roze shine. Over een extra witte rand heb ik nog mijn twijfels, maar omdat ik mijn nagels toch liever aan de korte kant hou, is dit voor mij ook niet echt nodig.

Dankzij het brede kwastje brengt de lak erg makkelijk aan, en bovendien droogt hij supersnel op! Een basis of topcoat is niet nodig. De lak blijft ook moeiteloos een week zitten.

Kortom, de Dior Nail Glow is het ideale product voor wanneer je geen zin of geen tijd hebt in een uitgebreide laksessie, maar je toch mooie, verzorgde en gezond uitziende nagels wil!

Ik ben absoluut fan, nog nooit heb ik een flesje nagellak zo ver opgemaakt!

Dior Nail Glow – Ici Paris XL – 24,35 €

ps: er is ook een Dior Lip Glow, misschien ook het proberen waard?

pss: er bestaat ook een dupe van Essence, de Pro White Glow. Heeft een veel lager prijskaartje en is best fijn, maar glanst minder en houdt minder lang dan die van Dior.

Wat is jullie favoriete nagelproduct?

2015/02/img_4394.jpg

7 gedachtes over “Beauty || Dior Nail Glow

  1. Oeh, wat klinkt dit product fijn zeg! Wel een groot prijskaartje inderdaad, maar als ‘ie het echt waard is.. Ik ben nu trouwens wel heel benieuwd naar een foto van het effect, ga je die nog delen? Liefs!

    Like

Reacties zijn welkom!