Free printable: weekly check list

3645759610_44fff8bb7e_o

In mijn ‘huishouden’ heb ik zo een paar taakjes waar ik absoluut wekelijks aan wil vasthouden. Zelfs al ben ik moe, heb ik niet veel tijd of heb ik er helemaal geen zin in, toch verplicht ik mezelf om mijn lijstje wekelijks af te werken. Ik weet dat het anders de spuigaten zal uitlopen en zo’n wekelijkse lijst helpt me het overzicht te bewaren en alles bij te houden. Vandaag heb ik dit mentale lijstje omgezet in een vrolijke printable, zodat klusjes toch nog een leuke toets krijgen… 

De lijst ziet er misschien lang uit, maar is best te doen mits enige planning. Ik heb er ook niets bijgezet dat ik toch niet elke week zou doen, ik wou het realistisch en haalbaar houden. Denk bijvoorbeeld aal kwasten wassen. Iedereen weet dat het elke week zou moeten, maar wie doet het ook werkelijk? Dit is dus iets voor mijn maandelijks to-do lijstje. Ik ben er nog niet dood van gegaan, prima dus.

Download hier de weekly check list

Als je deze lijst leuk vind, kijk dan ook eens hier

Zoals ik al zei vind ik het erg leuk om deze printables te maken! Verwacht je dus maar aan nog meer exemplaren!

Wat kan er niet op jouw wekelijkse lijst ontbreken, of wat zou je elke week moeten/willen doen? 

4 gedachtes over “Free printable: weekly check list

Reacties zijn welkom!